04 August 2009

once again,u forget all d promises

cry out again
really no meaning to cry bcoz of him again
but i did it too
when i saw that,my heart is pain

曾经说过一起旅游,你忘了吗?
为什么要我在这一刻看见你和她说要去玩?
那你答应过我的呢?
是不是不该再期望些什么?

我真的很想立刻就离开这里,
永远再没有你的消息!
我真的很想恨你!
至少我恨你比爱你来的开心!

@2009年8月4日的下午@

No comments:

Post a Comment