03 October 2010

a day with a not good mood
not bcoz of sadness
not bcoz of love
is bcoz of work,but not stress
is bcoz the staff!
i don't like the feeling that working alone but not a team!
hate her always take their sweet time during busy period
i dont have the qualification to scold u to say u
i jus can keep the angry inside my heart
and pls don't disturb and direct me if u don't want help me
i jus leave u what u want to do and having ur sweet time
i just do what i can...that's all!

我和他在车上沉默不语
这是第一次在他面前这么的沉默
也许心情真的没有很好
很害怕就在开口诉苦的那一刻眼泪就会掉出来
最后由他先打破沉默
我知道我有很多话想跟他分享
但是我选择了沉默,
不想让自己越陷越深
始终我都不是他的谁。。。
我知道我开始在乎,我开始找寻他的背影
我该控制着一切,
因为我在乎这段友情,这个朋友
更在乎以后见面时的欢乐而不是尴尬
看见他生病时很想叮咛他好好照顾自己
然而我始终说不出口。。。

@03.10.10@

No comments:

Post a Comment